logo
امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۱۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

همدردی دانش‌آموزان زنجانی با کودکان غزه

همدردی-دانش‌آموزان-زنجانی-با-کودکان-غزه
دانش‌آموزان زنجانی در حرکتی خودجوش با کودکان غزه ابراز همدردی کرده و امید خود را به فروپاشی رژیم اشغالگر کودک‌کش بیان کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ دانش‌آموزان مدرسه احمد مهدوی زنجان، با قلبی سرشار از همدردی و همبستگی، پیام حمایت خود را به مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند. در بیانیه‌ای که این دانش‌آموزان منتشر کرده‌اند، به صراحت از ظلم‌هایی که بر این مردم جاری است، ابراز خشم کرده و آرزوی نابودی کشورهای ظالم و غاصب همچون آمریکا و اسرائیل را داشته‌اند.  

بیشتر بخوانید

این دانش‌آموزان با تاکید بر آمادگی برای مقابله با ظلم و ستم، اعلام کرده‌اند که آرزوی شهادت در راه خدا و دفاع از مظلومان را از پیش در دل دارند. آن‌ها خود را فرزندان همان کسانی می‌دانند که در گذشته حماسه‌های بزرگی مانند خیبر را آفریده‌اند و با صلابت بیان کرده‌اند که تهدیدها را به‌مثابه محرکی برای ادامه مبارزه می‌دانند.  

دانش‌آموزان مدرسه احمد مهدوی از همگان درخواست کردند که دست به دعا بردارند و برای نابودی اسرائیل و پیروزی حق‌خواهان دعا کنند. آن‌ها با امید به آینده‌ای روشن، برای مردم مظلوم غزه و فلسطین و لبنان آرزوی روزهای شادی و خوشی کرده‌اند و به تلاش برای رسیدن به این آرزوها ادامه خواهند داد.  

این حرکت دانش‌آموزان، نمونه‌ای از روحیه استوار و اراده قوی نسلی است که برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انسانی و اسلامی خود، آماده هر گونه فداکاری هستند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر